Gdy pytam co powstrzymuje wielu z nas przed zdrowym odżywianiem, to często słyszę dwie odpowiedzi:
Brakuje mi czasu
Nie lubię gotować. 
 
A co jeśli powiedziałabym, że naprzeciw tym problemom wychodzą… dobre jakościowo produkty gotowe. Czasy, kiedy jedynymi gotowcami w sklepie była mrożona pizza lub zupka chińska na szczęście minęły!
 
Gotowe produkty można sprawnie wkomponować w zdrową dietę. Jak? Tego niedługo dowiesz się z mojego projektu. 
 
Zebrałam Wasze odpowiedzi ze stories na Instagramie i swoje pomysły do stworzenia tej listy. Na jakie produkty gotowe warto zwrócić uwagę w sklepie? 
 
gotowe pasty na kanapki, hummusy i masła orzechowe,
napoje roślinne (najlepiej fortyfikowane, bez dodatku cukru)
musy owocowe w tubkach, gotowe koktajle/smoothie
mieszkanki kasz/strączków,
fixy – mieszanki do przygotowania sosów, zup czy kotlecików,
zupy krem,
buliony warzywne/drobiowe,
pierogi, naleśniki, gnocci, świeże makrony,
sałatki (ale tu uwaga),
mieszanki mrożonych/warzyw, warzywa na patelnię i inne gotowe dania obiadowe na patelnię,
warzywa w puszkach: groszek, kukurydza, cieciorka, pomidory krojone,
granole i musli, gotowe owsianki do zalania wodą,
batony z orzechów i zbóż oraz ciasteczka zbożowe,
jogurty owocowe bez cukru i vege jogurty. 
 
Oczywiście przy wyborze pamiętaj o czytaniu składu. Im prostszy skład, tym lepszy wybór. O tym też nauczę Cię w nowym projekcie. Niedługo zdradzę więcej na ten temat. 
 
P.S. Mój kot też pomaga przy projekcie: 
Więcej szczegółów na bieżąco zdradzam na moim Instagramie. 
 

Zdrowe Gotowce - zapowiedź projektu! 

05 listopada 2020

Polityka Prywatności